zondag 3 april 2016

Kringloopwinkels in de provincie Groningen

Weekend, zon en het voorjaar hangt in de lucht. Vandaag lees ik mijn stukken in de tuin van het vakantiehuisje van mijn schoonouders. Tijdens het lezen neem ik mijn stiekem mijn Twitter, Facebook en mail door en realiseer me iets: Ik krijg best wel vaak opmerkingen over het feit dat ik bijna al mijn kleding en spullen voor in huis tweedehands koop. Ook nu ik gedeputeerde ben. Marktplaats vind ik een van de beste uitvindingen van mijn generatie, maar af en toe lekker snuffelen in een winkel is ook wel fijn. (Geeft ook direct de gelegenheid om je teveel aan spullen weg te brengen) Daarom bezoek ik nog regelmatig kringloopwinkels /tweedehandswinkels. Daar schreef ik in 2014 al een blog over als Statenlid. In die blog stond ook een lijstje met kringloopwinkels in onze provincie en die blog wordt nog altijd veel bezocht. Daarom bij deze het lijstje nogmaals! Mis je een leuke winkel: laat deze als reactie achter!


Leens
- Kringloop de Marne, Valge 11
Uithuizen
- Goudgoed, tegenover station 
Appingedam
-Hergebruik plus, Energieweg 7
Siddeburen
- Kringloop Old Goud, Molenlaan 14
Farmsum
- Kringloop Emmaus, Dijkstraat 6
Roden
- Het Goed, Ceintuurbaan 119
Wildervank
- Kringloop Ratjetoe, Poststraat 29
Veendam 
- Wedeka, spoorweg 10
Stadskanaal
-Wedeka, Gedempte Vleddermond 3


Oude Pekela
- Een Nieuwe Kans, Hendrik Westerstraat 28
Winschoten
- Goud Goed, Papierbaan 60
Hoogezand
- Kringloop Bwr, hoofdstraat 219
Ter Apel
- Wedeka, Oosterstraat 3
Gasselternijveen
- Wedeka, Vogelshemweg 26
Borger
- Wedeka, Buinerstraat 12
Haren
- Mijn Tafel, Rijksstraatweg 222
Groningen
- Fairback aan de Ulgersmaweg
- MamaMini en Goud Goed aan het Damsterdiep en andere plekken in Groningen
- Dezain (kleding),  Zuiderdiep

Op 19 maart even langs de Wedeka @ Veendam geweest: voorjaarsschoonmaak dus ook veel weggebracht.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reactions? Please!